איך להשיג לקוחות בעזרת אתר?

כל בעל עסק עסוק בשאלה איך להשיג לקוחות.
במאמר זה נעבור על שיטות איך למצוא לקוחות חדשים באינטרנט, למקד את קהל היעד ולבחור את השיטה המתאימה ביותר לעסק שלכם.
ישנן מספר דרכים עיקריות לפניה ללקוחות פוטנציאלים באינטרנט.
פרסום בגוגל
פרסום בגוגל מתחלק ל 2 – פרסום בתוצאות החיפוש ופרסום באנרים באתרים שותפים ברשת המדיה של גוגל. בשני המקרים לחיצה על המודעה מובילה לאתר או לדף נחיתה של המפרסם.
כל מי שרוצה לפרסם נדרש לשלם לגוגל מחיר עבור כל לחיצה.
היתרון הגדול של שיטת פרסום זו הוא שניתן להתחיל לפרסם מיד לאחר שמקימים קמפיין פרסומי ולקבל חשיפה לאתר תוך מספר שעות.
מצד שני, ברגע שמפסיקים לשלם על פרסום , המודעות מפסיקות להופיע.
עוד חסרון של המודעות הממומנות הוא – מחיר רמת התחרות הגבוהה גורמת להעלאת מחיר לכל לחיצה . בתחומים תחרותיים המחיר ֿ יכול להגיע גם ל 40 ש״ח לכל לחיצה.
יחד עם זאת, ניתן להוריד את מחירי הפרסום בצורה משמעותית על ידי טכניקות פרסום מגוונות ואופטימיזציה, בהתאם לתוצאות שמקבלים.
פרסום ברשתות חברתיות (פייסבוק אינסטגרם לינקדאין)
הרשתות החברתיות הפכו להיות מאוד פופולריות בשנים האחרונות, מה שהפך אותן לפלטפורמות פרסום ראשיות באינטרנט. רשתות חברתיות שונות, הפכו למקום פרסומי אשר יכול להביא לחשיפה רחבה וממוקדת, לאפשר לעסק להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים.
לרוב גם בשיטת פרסום זו לחיצה על המודעה מעבירה גולש לאתר של המפרסם.
גם כאן עלויות הפרסום יקרות ונדרשת אופטימיזציה תמידית וניהול ופיתוח קהלים.
פרסום באינטרנט באמצעות מיילים ורשימת תפוצה
דיוור היא שיטת שיווק ותיקה. היתרון הבולט של השיטה בכך שלמעט תשלום למערכת הדיוור, היא חינמית. בעזרת טופס באתר אתם יכולים לאסוף רשימת כתובות דואר אלקטרוני של מי שמעוניין בקבלת דיוור ממכם. הלקוח הפוטנציאלי מקבל דיוור ממכם עם הצעות, מבצעים או מתנות, מה שמזכיר לו על העסק שלכם ומזמין להכנס לאתר.
בימינו לא פשוט לגרום לאנשים להירשם לדיוור אך זה בהחלט אפשרי במיוחד בעזרת מתנות מבצעים מיוחדים לנרשמים ושיטות נוספות.
שיטה נוספת להשיג לקוחות – לקדם אתר בצורה אורגנית לעמוד ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל
לדעתי זו היא השיטה העדיפה לטווח ארוך.
בניגוד לפרסום כאשר אתר מתקדם לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש נדרשת רמת השקע נמוכה משמעותית כדי להישאר שם אין צורך לשלם עבור כל גולש שנכנס לאתר.
אחוזי המרה גבוהים ולקוחות רלוונטים יותר